Μάνος: να αλλάξουν επάγγελμα όσοι δεν θέλουν να αξιολογηθούν
Σε άρθρο του στο liberal.gr ο Στέφανος Μάνος αναφέρεται στις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων.
Ο κ. Μάνος αναφέρει πως είναι βασική αρχή οποιασδήποτε επιστήμης πως καμία δομή δεν μπορεί να βελτιωθεί αν δεν μετράμε διάφορους δείκτες επίδοσης. Είναι λοιπόν, συνεχίζει, αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί να αρνούνται την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων μιας και η άρνηση της αξιολόγησης είναι η άρνηση της επιστήμης. Όσοι αρνούνται την αξιολόγηση είναι ακατάλληλοι ως εκπαιδευτικοί και θα πρέπει να επιλέξουν αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό, αναφέρει το άρθρο.
Σχολιάζοντας το μέτρο που φαίνεται να εξετάζει η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων – να αποκλείονται όσοι δεν αξιολογούνται από την ανάδειξή τους σε στελέχη της εκπαίδευσης και θέσεις ευθύνης – αναφέρει πως δεν είναι επαρκές μιας και, κατά τη γνώμη του, οι αρνητές δεν είναι κατάλληλοι ως εκπαιδευτικοί.
Ο κ. Μάνος καταλήγει με την άποψη πως δεν είναι σωστό τα έσοδα του κράτους από τη φορολογία να πηγαίνουν σε μισθούς ακατάλληλων, όπως λέει, εκπαιδευτικών που θα μεταδίδουν τις αντιεπιστημονικές ιδέες τους στους μαθητές.