Δικαιολογητικά πρόσληψης αναπληρωτών
Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας ανακοίνωσε τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
"Προκειμένου οι αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ να!-->!-->!-->…
ΠΑΣΑΔ: αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων ανακοίνωσε τον αριθμό των προσλήψεων αναπληρωτών ανά κατηγορία. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
"Εν αναμονή της Α' φάσης προσλήψεων εκτιμούμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ότι ο αριθμός των δασκάλων ΠΕ70/71!-->!-->!-->…
Έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των αναπληρωτών
Τα Υπουργεία Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Παιδείας & Θρησκευμάτων ανέλαβαν πρωτοβουλία για την παροχή έκπτωσης από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες στα εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τις δομές!-->…
ΠΑΣΑΔ: ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών την 1η Σεπτέμβρη
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων κοινοποίησε ανακοίνωση με την οποία ζητάει από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να γίνει την 1η Σεπτέμβρη η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
"Συνάδελφοι,!-->!-->!-->…
146 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ΤΕ16 στα Μουσικά Σχολεία
Σε συνέχεια του από 2/8/2022 δελτίου τύπου, από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, διορίζονται 146 εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 Μουσικής, από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης της Προκήρυξης!-->…
Χρονοδιάγραμμα αναπληρωτών: προσπάθεια για ανάληψη υπηρεσίας την 1/9
Σημερινές μας πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα των αναπληρωτών αναφέρουν πως γίνεται προσπάθεια από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ώστε όλα να είναι έτοιμα για να παρουσιαστούν οι αναπληρωτές στα σχολεία τους την 1η Σεπτέμβρη.
!-->!-->!-->…
Διαμαρτυρία για την απόρριψη πτυχιούχων ΤΕΙ από την 3ΕΑ/2022
Μια ομάδα εκπαιδευτικών τεχνολογικής εκπαίδευσης ΕΑΕ μας έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας σχετικά με την απόρριψη υποψηφίων πτυχιούχων ΤΕΙ. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
"Αξιότιμοι Κύριοι/ες,
Μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στην!-->!-->!-->!-->!-->…