Εκπαιδευτικές δράσεις για το Ηλιακό Σύστημα για μαθητές
Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών το Γαλλικό Ινστιτούτο Πάτρας και ο Γαλλικός Επιστημονικός φορέας Afelia, για τη διάδοση του Επιστημονικού Πολιτισμού διοργανώνουν έκθεση με θέμα: «Το Ηλιακό μας Σύστημα», στο!-->…
Συμπαράσταση στους απεργούς του ΟΤΕ
Ψήφισμα συμπαράστασης της ΟΛΜΕ στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων ΟΤΕ
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συμπαραστέκεται στον αγώνα των εργαζόμενων στον ΟΤΕ και την Cosmote E-Value, που μέσα από τις γενικές συνελεύσεις των δυο σωματείων προκήρυξαν!-->!-->!-->…
Αίτημα συνάντησης ΔΟΕ-ΥΠΑΙΘ για τις προκηρύξεις
Αίτημα συνάντησης ΔΟΕ με ηγεσία ΥΠΑΙΘ
Η Δ.Ο.Ε. απέστειλε επιστολή προς την Υπουργό και την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων με αίτημα την πραγματοποίηση συνάντησης. Διαβάστε την επιστολή παρακάτω.
Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ,
!-->!-->!-->!-->!-->!-->…
Σχετικά με τις συνδικαλιστικές άδειες αναπληρωτών
Επιστολή της ΔΟΕ με θέμα τις βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Επιστολή με παραλήπτες την Υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη και Συλλόγους Εκπαιδευτικών ΠΕ έστειλε η ΔΟΕ ζητώντας την εξίσωση των δικαιωμάτων!-->!-->!-->…
Κινητοποιήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών τον Γενάρη
Δελτίο Τύπου της Συνέλευσης του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Μας κήρυξαν τον πόλεμο! Θα απαντήσουμε! Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας με απεργιακό αγώνα διαρκείας! Καλούμε όλους/όλες να δώσουμε όλες μας τις!-->!-->!-->…
Σχετικά με τις εξελίξεις στην εκπαίδευση: αλλαγές στον νόμο Γαβρόγλου
Ανακοίνωση του αιρετού ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη με αφορμή τις προκηρύξεις μόνιμων διορισμών: αλλαγές στον νόμο Γαβρόγλου, εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών-μόνιμων, μόνιμοι διορισμοί
Παραμονή Χριστουγέννων 24/12/2019 δημοσιεύτηκαν οι!-->!-->!-->…
Ημερίδα OMEP για την αξιοποίηση ΤΠΕ στη διδασκαλία
To Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας και Πελοποννήσου της OMEP διοργανώνει εισήγηση και εργαστήριο τη Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020 με τίτλο «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη προσχολικής αγωγής».
Την εισήγηση και το εργαστήριο θα!-->!-->!-->…