Νομιμοποίηση Φροντιστηρίων Δημοτικού και απαγόρευση της οικοδιδασκαλίας
Σε ερώτησή του προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα τα αιτήματα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας για νομιμοποίηση Φροντιστηρίων Δημοτικού και απαγόρευση της οικοδιδασκαλίας, ο βουλευτής και πρόεδρος της!-->…
Ποιοι τίτλοι δίνουν παιδαγωγική επάρκεια
Κατά την κατάρτιση των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια προτάσσονται σε κάθε περίπτωση και ανά πίνακα , όπως ισχύει. Δείτε παρακάτω ποιοι τίτλοι χορηγούν παιδαγωγική επάρκεια.
-Πτυχίο!-->!-->!-->…
Mονιμοποίηση των αναπληρωτών με το πτυχίο και προϋπηρεσία
Το Σάββατο 12/10 πραγματοποιήθηκε στη ΔΟΕ συνέλευση του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπ/κών. Συζητήθηκαν το σύνολο των ζητημάτων της εκπαιδευτικής και όχι μόνο συγκυρίας και αποφασίστηκαν τα επόμενα βήματά μας.
!-->!-->!-->…
Ζαχαράκη: επόμενη φάση αναπληρωτών στις επόμενες 15 μέρες
"Αυτή τη στιγμή έχουμε προσλάβει πάνω από 30.000 αναπληρωτές", είπε μεταξύ άλλων η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη μιλώντας στον Realfm 97,8.
“Μετά από την πρόσφατη τρίτη μικρότερη φάση προσλήψεων καταγράφουμε εκ νέου τα!-->!-->!-->…
Κορδής: κατανομή μόνιμων εκπαιδευτικών
Ενημέρωση του Αιρετού ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή σχετικά με την κατανομή μόνιμων εκπαιδευτικών
Με βάση τα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος myschool ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια είναι 64.282. Η κατανομή των!-->!-->!-->…
Ορισμός σημαιοφόρων: δείτε το ΦΕΚ
Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ (161/Α/16-10-2019) ο νόμος που προβλέπει την επιλογή των σημαιοφόρων με βάση την επίδοση και όχι με κλήρωση.
Αναλυτικά, στο άρθρο 41 αναφέρονται τα εξής:
Η παράγραφος 5 του άρθρου 3 του π.δ. 79/2017 (Α΄109)!-->!-->!-->!-->!-->…
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: Προσωρινός πίνακας κατάταξης της προκήρυξης 2ΕΑ/2019 (Ειδική Αγωγή)
Ανακοινώθηκε εκ νέου από το ΑΣΕΠ ο προσωρινός πίνακας κατάταξης και απορριπτέων της προκήρυξης 2ΕΑ/2019 που αφορά μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην Πρωτοβάθμια!-->…